Planer

Hej allihopa!!

NU inför helgen har jag tre kunder bokade, flera som vill ha fina naglar till påsk. :)

Imorgon ska jag till salongen och hämta mina saker tror jag. Så jag slutar lite tidigare än det var tänkt, känner lite att om jag ändå ska börja jobba hemma så kan jag likaväl göra det nu.

Kommer lägga ut den nya prislistan här på bloggen sen med. :) Eftersom jag inte kommer ha någon salongshyra nu så kan jag sänka priserna en aning men inte så mycket. ;)


Det har vart lite dåligt av mig med smyckestillverkningen det senaste. Har inte haft ork faktiskt men nu när våren kommer så får man nya krafter så nu ska jag sätta igång igen.
Vill man göra en beställning så är det bara att skriva en kommentar här och lämna mail osv. :)
Detsamma gäller med bokning av nagelbehandlingar.


XOXO Helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0