Frågor och svar

Hej igen! Jag älskar din blogg!! Du är en förebild för mig när det gäller naglar! Önskar jag blev lika duktig som du! Jag ska inte bli nagelstylist nät jag blir äldre ska satsa på något med att hjälpa folk och gamla! Men du är riktigt duktig!

Lite frågor:

1. Vilket nagellack märke tycker du är bäst?
2. Var köper man smala nagellack penslar?
3. Hur gammal är du

Kram Sandra



Vill bara börja med att tacka för den fina kommentaren!! Det värmer alltid i hjärtat att höra såna saker. :)

1. Jag använder för det mesta Sally Hansen HARD AS NAILS Xtreme Wear, dom har massa olika nyanser och är inte så dyra. :)

2. Jag köper mina här;
http://nagelgiganten.se/nagellack-so-easy-stripe-c-60_131.html

3. Jag är 23 år, fyller 24 i oktober. :)




XOXO Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0