Nyheter!!

Hej allihopa!! Jag ville bara meddela att inom kort kommer jag börja med gelé lack. Detta är alltså permanent nagellack och blir som en svag och väldigt tunn förstärkning. :) Har beställt grejorna och hoppas att dom kommer nu i veckan.

Har skapat en ny gategori här nu på bloggen som heter "Nyheter och Erbjudanden" så håll koll på inläggen i denna kategori så du inte missar något erbjudande. :)

Vill också meddela att jag letar för fullt efter en lokal så jag äntligen kan öppna en egen salong. Är ute efter en väldigt liten lokal nära Borås Centrum så om ni vet någon så hör av er!! :D

Här kommer en bättre bild på gårdagens naglar :)



XOXO Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0