Äntligen

Nu fungerar ÄNTLIGEN internet, så här kommer bilder på några av veckans naglar. :)

Och ville bara meddela att jag fortfarande letar efter en modell till mitt lilla projekt. En som vill ha kort fransk manikyr. :)


Återbesök på Cia :)



Återbesök på Cia (närbild) Material; Gelé



Återbesök på Linnea, sen smyckade vi hennes naglar men klisterdekorationer och stenar. Material; Gelé



Återbesök på Karolina, har använt Gelé här.



Återbesök på min kusin Bodil, här har jag använt UV-akryl.



Efter det så lackade jag naglarna svarta och sen la jag på mitt absoluta favoit glitterlack och det blev skitsnyggt. :D






Har haft fler kunder denna veckan men det är dessa bilder jag har. :)

//Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0