Blogg.se har semester

Det har vart samma saker på framsidan i tre veckor nu. Tycker fortfarande det är dåligt med naglar, nu ligger det uppe om en som har limmat på färdiga naglar på Disney´s prinsessor. Dom var ju jättesöta men kan man inte visa en som har gjort allt själv? Byggt naglarna och målat dom? Nailart är såå himla fint och jag önskar att det kom fram mer här på blogg.se. Jag vet att jag har gnällt om det innan men jag tycker det är jätte tråkigt faktiskt.

Är med i en grupp och är även moderator i den på bilddagboken.se med över 800 unika besökare per dag, nästan 700 medlemmar och fler och fler blir medlemmar varje dag och det är såå kul!!

Så om ni tycker om naglar och nagelbloggar, tipsa blogg.se!!

Första inlägget/bilden :)     Detta är en bild på mina egna naglar som jag har gjort själv. :)

XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: Cias Naglar

Jag är med, gick med för något år sedan och har inte vart aktiv sedan dess ^^ Men jag gick in nu och tror jag hittade rätt grupp! Det är alltid kul med folk att dela bilder och inspiration med, så jag kanske får börja använda bilddagboken nu då! :-D

2011-07-25 @ 00:36:50
URL: http://ciasnaglar.se/blogg
Postat av: Helena

Hehe, jag godkände dig igår. :D Det tycker jag verkligen att du ska göra!! :)

2011-07-25 @ 12:31:43
URL: http://helenawahlinsnaglar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska in på bilddagboken och spana där. (:

Fina naglar på bilden. snyggt! Duktig du är

2011-09-03 @ 09:24:59
URL: http://naglarhosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0