Så mycket bättre

Idag är det regn i Borås. Tror det är tredje dagen nu?

Imorgon ska jag och min babe åka till hans moster i göteborg och umgås och laga mat. :) Sen ska vi gå på Pirates, hoppas den är bra filmen. :) Har hört lite olika faktiskt. Jag klarade inte av att se klart den tredje för jag tyckte den var seeg, men det blir ju säkert roligare på bio. :)

Idag är det bal i Borås och jag ska gå och kolla på den eftersom jag har gjort hårförlängning på en tjej (Fredrica) som ska vara med. :D Ska bli spännande, hoppas inte det regnar allt för mycket på dom bara. :(

Nu ska jag göra lite frukost och kolla på veckans Big Brother avsitt, har inte ett alla. Sen kanske jag ska göra om mina naglar. Bilder på det kommer ikväll isf. ;)

XOXO Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0