Just nu

Alltså det händer så mycket nu så jag vet inte vart jag ska börja. ;)

Har gått min fransförlängningskurs nu och det är såå roligt. Söker nu folk till detta. :) 299 kr för ett nytt set hela december!! Camilla som har skolan utbildar i annat också så jag ska gå en annan kurs med, skriver mer om det när det är klart. Sen så frågade hon en sak som jag blev såååå glad över!! Blev erbjuden en grej och vill inte avslöja det här innan allt är klart. ;)

Detta är mina naglar just nu iaf. :) Baslacket är China Glaze, sen har jag lagt på turkosa snäckskal och löst glitter. Är riktigt nöjd. :)



XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: Anna

heej gumman! när borde man komma på lördag? tidigt eller sent? :P :*

2011-11-22 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0