Här var det dött..

Jisses, vad längesen det var jag uppdaterade här!! Har haft fullt upp men lokal och möten osv. Drömmen kan bli sann. Jag fattar inte riktigt än tror jag. Ska till banken idag, håll tummarna nu!!

Svarar på en fråga här sålänge. :)

Hejsan!
Jag har en fråga:)
Undrar om man är återkommande kund efter ca 2-3 veckor och gelen fortfarande är fin, behöver man inte fila bort allt meterial då ? :)

Skulle bli jätteglad om du svara i min mejl :)


ps. Du är jätteduktig!




Hej!!
På ett vanligt återbesök filar du bara ner kanten på nagelplattan och fyller på. Det är när du vill ha ny fransk som man filar bort allt och i princip gör om det från början. :)

Ska svara mailen också. ;)
Tack så mycket!!

Skriv gärna med frågor, tycker det är roligt!! :D

XOXO Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0