Måndag

Har ju en annons ute på blocket och det är några stycken som har hört av sig men ingen som har bokat tid än tyvärr men det är på G. ;)

I torsdags var jag och kollade på ett rum i en lokal som ligger i samma hus som min lägenhet men jag är lite osäker, jag vill ju öppna egen salong, ha egna öppettider och välja själv vad jag ska sälja osv. Så igår var jag och tittade på en lokal två gator upp och den är perfekt.
Vill verkligen satsa på detta. Min kompis Cia är ju intresserad av att öppna också men ingen av oss kan med en gång och denna lokalen är det omgående tillträde till, men jag har mailar hyresvärden så nu håller jag tummarna på att detta löser sig!! :D

Ska nog fixa naglarna idag, om jag orkar, hinner, får inspiration, bilder kommer ikväll isf. ;)

XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: Johanna Eng

Grattis till linnet! Ska bli spännande att se vad det är för hemlig gåva du får! :)

2011-09-13 @ 16:40:45
URL: http://johannaaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0