Dagens fråga

Fick en fråga av en tjej som heter Alexandra:

Kan vem som helst gå en utbildning och var i så fall och hur mycket skulle det kosta? :) tacksam för svar!


Svar; Ja, vad jag vet så kan vem som helst gå en privat utbildning eftersom du betalar den själv, sen beror det på hur många platser som finns per gång osv.
Jag gck min utbildning på Goodnails Nagelskola i Kinna, den bästa nagelskolan enligt mig men den ska tyvärr lägga ner. Jag betalade 36.000 kr för min utildning och det var värt varenda krona. :)

Jag tycker iaf INTE att man ska välja utbildnig efter prislappen utan man ska gå på magkänsla. Ta inte första bästa utan kolla runt och be dom skicka iformation osv. Alla skolor är olika. Kolla som sagt vad som passar dig. :)

XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Tack ;) jo dom har hållt bra :D

Postat av: Maria Söderblom

Då har jag en fråga.. hur hade du råd med utbildningen? >: JAG VILL GÅ UTBILDNING!! Men har inga pengar!? !? D:

2012-02-29 @ 22:52:44
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: maria

hej! jag har också en liten fråga...

jag har funderat på att gå till salong och förlänga mina naglar, men undrar lite vad som är bäst, akryl eller gelé? båda har för- och nackdelar såklart, men har du några synpunkter? :)

sen undrar jag om man kan måla naglarna normalt sen, eller om det är något speciellt man bör tänka på? funkar det med vanlig nagellacksborttagning (på både gelé och akryl) eller måste man ha någon speciell remover?

2012-03-01 @ 01:09:05
Postat av: Kattis

Så fina naglar och hårförlängningar du gör! :D

Synd att du bor så långt bort..

2012-03-03 @ 10:55:45
URL: http://mazuqvikana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0