Bättre sent än aldrig!!

Vi har haft fullt upp på salongen hela helgen, därför kommer detta en dag för sent. Ber om ursäkt för detta. :) Bilder från helgen kommer. :)

Det var lika svårt även denna gång kan jag säga..

Vinnaren är;



Med motiveringen;

jag vill vara med och tävla, motivering:
jag vill vinna för jag älskar allt som har med naglar att göra, har tittar på denna sida några gånger och blivit inspererad varje gång! ni gör sjukt fina naglar. jag har dessutom en blogg där jag skriver om naglar och smink och jag älskar alla era tips som ni har här! :) mvh johanna


Du kan väl maila mig dina uppgifter så jag kan skicka lacket?

XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har skickat ett mail till dig om mina uppgifter nu! :D

2012-01-30 @ 21:36:59
URL: http://nattstad.se/rocksound

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0