Kommande event!!

Jag söker tre modeller till kommande event!! Ni får alltså en gratis nagelbehandling av mig, antingen är det förlängning eller gelé lacken, har inte bestämt mig än, det kan tom bli en fransförlängning, får se vilka behandlingar jag väljer.

Men som sagt söker tre personer som vill ställa upp som modeller på bröllop och bal mässan på Åhaga den 19 februari. Ni får alltså gratis inträde och kommer gå in i en speciell ingång men mer info om detta kommer när ni är bokade.

Självklart får fler personer komma och få naglarna fixade men då får man betala inträdet. Och kommer ju ta en liten peng för jobbet jag gör. :)


Gilla gärna min nya sida :)
http://www.facebook.com/pages/Pinkys-Pieces-of-Beauty/174242509346402



XOXO Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0