Mina naglar denna veckan :)





XOXO Helena

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindwall

sjukt fina, du är jätte duktig :)

2012-01-14 @ 21:10:21
Postat av: en undrande person :)

jätte fina naglar!

jag vill börja hålla på med naglar och vill bli bättre vill bli lika bra som du :D men jag har en fråga, endel säger att man ska ta lösnaglar under nagelbandet men förstör inte det nagelbandet? :)

väldigt glad om du svarar på kommentaren eller gör ett inlägg om det :)

2012-01-15 @ 21:26:28
Postat av: ...

verkligen fina naglar!

gillar verkligen dina naglar!

jag själv har börjat hålla på med naglar mer och mer nu och skulle vilja ha några tips,, titta gärna in på min blogg och ge tips om du vill, skulle bli jätte glad då :D

2012-01-20 @ 21:24:16
URL: http://scrapbookingonaglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0