Tävling nr 2!!

Jag anordnar nu min andra tävling här på bloggen, det du vinner är ETT China Glaze lack (det är det rosa som man vinner denna gång) och även denna gången en överraskning!! :)

För att vara med och tävla ska du göra följande;
  • Gilla tävlingen och oss (ej tvång men även detta är ett stort plus) på facebook
  • Kommentera här och endast i detta inlägget att du är med och tävlar
  • En liten motivering är ett stort +

Jag presenterar vinnaren här på bloggen om en vecka :)

Lycka till nu!!

 

XOXO Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gärna vara med vara tävla !

2012-01-14 @ 17:38:25
Postat av: elsa

Jag vill gärna vara med att tävla ! du gör väldigt fina naglar ! :)

2012-01-14 @ 17:40:01
Postat av: Saga

Hejj, jag är med och tävlar :))



Är ofta med på sånna här tävlingar men har aldrig vunnit något. Så det skulle verkligen vara jätte roligt om jag vann :))



btw. du gör skiit snygga naglar :))<3

2012-01-14 @ 17:42:17
URL: http://www.nattstad.se/onlysaga
Postat av: Adelina

Hej! Jag är med och tävlar!



Jag skulle gärna vinna ett nagellack för jag har inte så många och jag får så sjukt mycket insperation av dig och vill testa massa designer, men jag ju inte så många nagellack så det blir helt fel färgkombination. Jag har faktiskt inget rosa nagellack alls, så det skulle vara trevligt. :)

2012-01-14 @ 18:06:43
Postat av: Rebecka Hellman

Jag är med.



Det är så att min mamma alltid frågar om hon får låna nagellack av mig. och om jag vann skulle jag ge det till henne

2012-01-14 @ 18:30:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Josephine Gibrand

Hej! Jag vill jätte gärna vara med.



Älskar dina naglar och har fått extremt mycket inspiration.

Hade varit kul att vinna men alla önskar ju samma sak. Så hoppas ni hittar en värdig vinnare :D <3

2012-01-14 @ 19:01:42
Postat av: Moaaa! :D

Hej! Jag skulle vilja vara med i tävlingen om det går för sig. :) Skulle självklart ha gillat sidan, om jag hade Facebook. :/

Men till motiveringen! Jag har väldigt många olika färger, men det är en färg som jag verkligen saknar: rosa. Jag har inte en enda nyans av rosa! Så det skulle verkligen vara roligt om jag vann den. Ett plus är det också att det är China Glaze, ett märke jag har velat pröva men inte riktigt vågat mig på. ^^ Haha, dessutom vore det väldigt roligt om jag vann lagom till min födelsedag den 26! (a)



//Moa

2012-01-14 @ 19:41:15
URL: http://letsbestrong.devote.se
Postat av: hannah!

trodde att jag redan hade gillat på fb men ikke! så jag gillade nu ;)



men, motivering: Jag älskar att fixa med min naglar och jag älskar cina glaze men jag har bara ett av deras lack och den färgen jag har är militärgrön(vilket jag inte gillar så mycket) chan glaze:s borstar är verkligen FANTASTISKA nog ett av dom bästa lacken jag har provat så det skulle vara riktigt skoj att vinna en så snygg färg! kram!

2012-01-14 @ 20:51:39
URL: http://hannahch.blogg.se/
Postat av: Hanna Lindwall

Jag är med och tävlar och jag har också gillat på facebook :)



Ett nytt china glaze skulle jag vilja ha,

För att mina naglar skulle bli jättebra.

Aldrig i mitt liv har jag ägt ett sådant här,

men mina naglar skulle säkert bli söta som bär ;)



Hihi kom på den själv :)

( har inte kopierat från någon annan sida )



Kram

2012-01-14 @ 21:07:48
Postat av: Alva

Har gillat på face (Alva Poromaa)



Jag vill verkligen vinna för att jag inte har råd att köpa något till mig så ofta som är lite dyrare, jag är väldigt nagelintresserad men mamma och pappa tycker att det är onödigt med nagellack som kostar 100-200 kr då det finns billigare.

Kortare sagt, jag vill vinna för att jag vill ha ett bra nagellack då jag inte kan köpa saker som är dyrare när jag inte har någon egen inkomst.



Kramar! :D

2012-01-14 @ 22:10:06
URL: http://saiseii.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag gillar facebook sidan (hannah eriksson engman)

Jag är med och tävlar :)



motivering: Jag vill super gärna vinna ett China glaze lack då jag aldrig tidigare ägt ett och har bara hört gott om dom, vill snygga till mina naglar med ett riktigt hett lack!

Framförallt nu när jag fått ett stort intresse för att hålla på med naglar :)

2012-01-14 @ 22:12:37
URL: http://rosaacykel.blogg.se/
Postat av: Moa

jag är med och jag tycker jag ska vinna för att jag letar efter ett riktigt bra naglack som även är fint och räcker länge!



gillar redan på facebook!

2012-01-14 @ 22:38:54
URL: http://www.malouu.devote.se
Postat av: My

Jag är med och tävlar gillar även sidan på facebook :)



Motivering:

Jag är ganska ny på de här med naglar och har därför inte så många nagellack så de skulle sitta fint med ett nytt. Ett plus är ju oxå att rosa är min favoritfärg, har dock alltid velat testa china glaze eftersom nästan alla säger att dem är suberbra :)

Och jag vill gärna vinna eftersom att jag inte har råd att köpa såna lite dyrare nagellack eller att gå på salong och fixa naglarna så dem blir snygga och fina tycker även du gör ett riktigt bra jobb med dina nageldesigner för dem blir alltid lika fina :D

2012-01-14 @ 22:47:35
Postat av: - Sara

jag är med, har gillat er på facebook!

& jag skulle vilja vinna nagellacket för jag har hört mycket om att China Glaze är bra, har aldrig prövat & skulle vilja pröva, hehe ^^

2012-01-14 @ 23:00:39
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Paul m



Gillar på facebook - Paul M Holm.



Jag är med och vill vinna

Till min älskade kvinna

Hon är en riktig gudinna

Fick hon nytt lack skulle hon om hon var en katt spinna

Resultatet syns och skiner

Och jag är säker på att det hade blivit glada miner

Min älskling behöver något som piggar opp

Och sätter färg på hennes fingers topp!

2012-01-15 @ 09:40:12
Postat av: Lina.H

Jag vill jätte gärna vara med + din blogg är super! :)

2012-01-15 @ 10:48:45
Postat av: Mimmi

Jag vill vara med att tävla!

Jag har flera andra, billigare nagellack, men jag har inte råd med några China Glaze. Dom är så sjukt fina.

2012-01-15 @ 10:53:50
URL: http://mimsan.webblogg.se/
Postat av: Cassandra - Mamma till Lisa



Jag är såklart med och provar lyckan!

Gillar tävlingen och Er på Facebook (Cassandra Hs)



"Mina gamla nagellack borde kastas ut

De är ju nästan helt slut!

Jag är less på H&Ms kassa nagellack

Ett nytt rosa från China Glaze jag vill ha, ja tack!

Hoppas jag får chansen att detta lack testa

Jag hade använt det till det mesta!"



2012-01-15 @ 15:51:03
URL: http://canicos.blogg.se/
Postat av: Lo:)

Jag är med :D jag gillar redan på facebook(Lovisa lind:)) Jag skulle vilja vinna för att:



Nu när vintern och mörkret är här

sitter man inne och drömmer om sol, glass och bär

Vad piggar då inte upp mer

än en härlig färg på naglarna, så att fler

mina drömmar ser

2012-01-15 @ 16:32:36
Postat av: Emma :)

hej, hej! :)

Jag älskar din blogg & tycker de är jätte roligt att du gör sånahär tävlingat! :D

2012-01-15 @ 17:57:20
Postat av: Maria

Jag vill verkligen ha det, gjorde min framska manikyr i december, innan dess var naglarna bara något sm fanns.

Nu tycker jag det är supersskoj, jag känner mig mer kvinnlig :-)

2012-01-20 @ 01:04:44
URL: http://missmanic.se
Postat av: johanna

jag vill vara med och tävla, motivering:

jag vill vinna för jag älskar allt som har med naglar att göra, har tittar på denna sida några gånger och blivit inspererad varje gång! ni gör sjukt fina naglar. jag har dessutom en blogg där jag skriver om naglar och smink och jag älskar alla era tips som ni har här! :) mvh johanna

2012-01-20 @ 22:27:07
URL: http://nattstad.se/rocksound
Postat av: Annie Olsson

Jag vill vara med i tävlingen, för att ajg älskar dur du målar din naglar och jag är ofta inne på er/din blogg och blir inspererad och brukar göra naglar härifrån men jag tycker du/ni är sjukt duktiga på det. Jag vill vinna för att jag älskar att måla naglar och prövar alltid på nya saker. Mvh Annie :)

2012-01-21 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0